what i know is true.

Imorgon klockan 12 ska jag och Anita fotas på salongen för annonsen om ägarbytet. Vet inte riktigt vad jag ska ta på mig eller hur jag ska se ut i håret. Nåväl, efter det ska jag direkt styra min kos mott Norrköping, eller ja Åby. Där ska jag spela in en låt som Mårten gjort och som ingår i deras projekt. De ska typ göra en skiva och försöka få med lite kända människor, och nej, den kända människan är inte jag! Haha, Janne Schaffer ska spela gitarr på den låten jag ska sjunga på. Det ska bli lite roligt faktiskt!

Vid halvsjusnåret ska jag till Anna där vi ska exprimentera med hennes hår. Ska bli ljusare i alla fall, sen ska vi klippa! Sen fota till bilder till salongen, det ska bli väldans kul, för jag gillar Anna!

Sådär ser min måndag ut!
PUSS!
p.s Jag klarade mig undan skapligt på uppvisningen. En sträckning i låret kom jag hem med!


Kommentarer
Postat av: josefin

vad lyxigt, jag vill också spela in låtar med Janne Schaffer =( **superavis**

2009-08-17 @ 09:25:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

Du får lägga in låten här på bloggen sen tycker jag =)

2009-08-17 @ 12:08:03
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: ida

hehe emelie, kan tyvärr inte göra de, han som gjort låten ska nog skicka in den till melodifestivalen, om janne schaffer går med på de:P hehe!

2009-08-18 @ 10:14:31
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0