you're on my radar.

Har precis målat min hårlåda till salongen. Stefen bygger, bra man de där! Jag visste att de fanns en anledning till varför mamma & han gifte sig.. Nej jag skojar faktiskt bara,.. han kan många andra saker också, typ göra korvstroganoff.. och sätta ihop klädställningar.. ^^

Grilla kan han också, så klockan 15 ska vi få grillat. Det tackar man ju inte nej till. My kommer på besök också, ja för nu kan man säga besök och inte "hem" för hennes rum är en walkin closet.. men hon är hjärtligt välkommen ändå ska jag erkänna.

Jag har sjuka vänner har jag insett. Haha, men ack så underbara. Har aldrig mått så bra som nu, och de tackar jag dessa för. Ni vet vilka ni är, ni är så jävla bra för mig. Puss på er mina pinglor ! <3

PUSSEL!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0