bambi på hal is.

Jag och Miche ska till Filippinerna.
Ja, det är vårat resemål härnäst.
Förra va Smultronstället, vi vidgar våra vyer liksom.
Nåväl, vi ska bo på Boracay Beach.
Så är det bara.
Mamma, jag ska börja spara!

Jobb imorgon och jag hoppas att det går snabbt och smärtfritt.
Efter jobbet ska jag och Miche försöka lösa skridskoproblemet med hjälp av en bil.
Då ska vi ta på oss skridskor, leka Bambi och filma fanskapet!
Sen ska vi belöna oss med varm choklad och smörgåsar.
Åååh vilken härlig dag! Det här ska vi lösa.

Nej, nu är klockan way over bolibompa.
Pussel!

"- halloo, jag heter irinaaah och kommer från rysslaaand och idag ska ni få följa med mig på min skridskoskoolaaaa!"


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0