duktig facebookare.

A tja va! Måste bara berätta hur trevlig jag har varit ikväll. Har svarat på alla ca 92 grattisinlägg på facebook. Det blev lite tjatigt ibland eftersom det inte går att skriva tack på så många olika vis men jag gjorde mitt bästa. Fan har aldrig blivit så uppvaktad. Ändå så hatar jag "grattia på facebook-grejen". Inget illa ment mot alla som skrev, jag tackar er ärligt från mitt hjärta, men det jag vill få fram är att... jag kommer liksom kanske inte gratta tillbaka så ni vet. Jag har en tendens att glömma, missa eller rent av skita i att engagera mig i andras födelsedagar förutom de närmaste.. så.. ta inte illa upp om ni inte får en grattiskommentar, jag hatar er inte !

Nej, för att återgå till det jag skulle göra..
Jag skulle poppa popcorn, men jag fastnade här.
Plan B blir att käka lite choklad på min födelsedag!
Godnatt!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0