find your inner fierceness.

Hallå gott folk, nej jag har inte dött av svinis!
ÅÅhh alla andas ut, pjuu!
Jag har bara varit en flitig busspassagerare.
Jobb, träning, jobb, träning, jobb, träning, jobb träning.
Miche har nästan gått i taket (bildligt talat) på grund av mig.
Eller på ogrund av mig, eller på grund av inte mig.
Ja, va fan, jag har liksom uteblivit va!?
Denna vecka kan gå till historien som den veckan Ida "nästan inte bloggade."
Kommer vara en treditionsenlig vecka varje år om sisodär 120 år.
Hurra för traditioner liksom!

Men som sagt, nu är jag back on track!
Miche kan nu sluta blogga för nu kommer hon endast ha tid att läsa min.
Hihi [hiiiiiiiii hiiiiiiiiii]
Imorgon är det dags för 19-årsfest @ my place va!
Ingen fest utan tema, temat är.... POMPOMPOMPOOOM... FIERCE!
Förvånande nej!?
Men som sagt, spellistan kommer heta fierce, INTE Fiiiiiiiiestaaah!
Nej sa jag!
Only invited, V.I.P for life!

Har ju så mycket tråkiga långa ovesäntliga saker att berätta.. MEN..
Jag är inte som alla andra bloggare så jag besparar er det!
Tack & lov, prisa gud! (HAVE MERCY!)


Som sagt, har haft en rätt underbar vecka för jag har ett så perfekt liv och jag är så otroligt jävla snygg och löever i en rik och perfekt värld med fluffiga kuddar och rosa moln (Kopierat från kissies, dessies, pessis, fissies, whatever?!)

Nej, men softa hörrni!
Imorgon kliver jag i paljettshortsen, till resterande..
FIND YOUR INNER FIERCENESS!




Kommentarer
Postat av: Miche

Äntligen! Now I'm satisfied! Min abstinens är borta..har suttit med skakningar hela veckan.. :P

2009-12-10 @ 23:18:51
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHAHAHA!

2009-12-11 @ 00:09:40
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0