hit the road jack.

Idag käkade jag och Miche på American Pizza (igen!).
Det var väldigt roligt måste jag erkänna.
Jag älskar grabben som hade ner hela sin pizza över flickvännens väska.
Men som sagt, den övre delen på ställningen är ostadig.
Han lärde sig nog det nu.
Dock blev det en lätt pinsam tystnad efter det.
Ja hos dom alltså, jag och Miche försökte mest agera seriösa.
Nåväl nåväl, det var dagens pizzaras!

Jag och Miche har nu kommit på desserten till nyår.
Till och med kräsna jag kommer äta!
Som tur är kommer den inte innehålla ballerina, sushi, champinjoner eller annanas!


Nu ska jag åka och köpa italiens salladsdressing!
Det var intressant information.



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0