i'm so lucky lucky.

Flitig bloggare, or not.
Jag har varit very busy.
Med vad kanske ni tänker.
Tjaaa.. tv-spel, tv-spel, jobb, tv-spel.. nej men.
Jag ska väl inte överdriva.
Jobbat har jag ju också hunnit med.
Och volleybollträning, och gymnastikträning.
Inhandling inför nyår, och andra ärenden.
Mucho perfecto!

Kvällen till ära har vi wii-kväll.
Mormor & morfar är här och spelar.
Tacos har prytt bordet och humöret är på topp.
Nej men varför verka stöddig.
Det är döroligt, de är så söta.
Mormor goes vinnarskalle!
HEHE!!!! (all for you miche) hahaha

Imorgon:
Skridskor på förmiddagen, Svetlana & Irina goes konståkare.
Eventuellt lite pulkaåknining beroende på min kroppstemperatur.
Ner till salongen och fixa mammas, syrrans och kusinens hår.
Börja förbereda mat samt mitt eget utseende.
Miche och börje intar placet och hjälper till med mad.
Folket kommer vid 7.
Nu ska här firas med middag, sällskapsspel, fyrferkerier & champange!
Gott nytt år tyyyp.

ADJÖ!

idis!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0