jag dödar er.

Har ett till irritationsobjekt eller vad man ska kalla det.
Nu går vi vidare från särskrivningar till folk som inte kan använda skiljetecken.
Särskilt på facebook. Statusen. Ja ni känner igen det?
Jag går sönder snart om jag läser fler statusar som är mer uppsatsliknande.
Om ni nu ska skriva så långa statusar, använd er av punkter och kommatecken tack?
Jag ber er på mina strumpbyxbeklädda knän! SNÄLLA!

Exempel: (helt tagna ur luften, just för att inte peka ut någon specifik!)

Kalle Anka - kom precis hem från jobbet och är trött som ett as har tagit en varm dusch och ska snart kolla tv fett skönt hoppas ni har det bra där ute i världen

Musse Pigg - fick sluta tidigare från skolan idag så himla skönt ska hem och käka lite nu innan det är dags för träning aj aj min fot är fortfarande svullen men vad gör man kan ju inte hålla mig ifrån träningen för kul ju ska göra mitt bästa ha de bra

Långben - älskling ska snart hämta mig ska åka och hämta ut mina nya skor så himla snygga hoppas dom passar för annars blir det inte roligt nej nu ska jag ta och laga en snabb lunch innan älsklingen är här

Snälla, lägg av!
Skaffa blogg om det ska va så!
Den behöver ploppar ju inte upp titt som tätt av sig själv i alla fall.

p.s Att använda skiljetecken betyder inte:
Pluto - ikväll ska jag bada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ADJÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0