partey.

Nu ska jag och Hanna på fest.
Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Yazmina

Jag saknar salongen, vill bara jobba jobba!

2009-12-05 @ 23:36:25
URL: http://yazmina.se
Postat av: Tilda Sandh Ljungberg

Hej Ida!

Jag hoppas att du vet vem jag är för annars förstår jag om det känns konstigt att jag skriver.

Det är såhär att jag och två kompisar (Beatrice och Jenny) startar imorgon ett 5 veckors långt projekt. Det kommer att handla om livet efter studenten och slutprodukten är planerad att bli en bok. Vi skulle vara jätteglada om du ville ställa upp och bli intervjuad av oss eftersom att du numer är egen företagare, att komma med tips och så vidare. Om du är intresserad (vilket vi hoppas får du gärna maila mig på [email protected]! Ha det bra!

2009-12-06 @ 16:54:16

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0