sing for me.

Idag fick jag kvinnligt sällskap på läktaren.
Det var skönt att ha någon där som förstod.
Som kunde bolla mina tanker angående..
Ja.. sånt som handlar om fotboll... he hee...
Nåvääl... jag tappade tråden där.. lite lätt.

Efter många surisar, chokladöverdraget på daimen och päronsmakis var matcherna slut var det dags att försöka få igång Gamla Bettan aKa Svarta faran! Efter 3 motorstopp rullade den galant över den stora snöhögen jag lyckats parkera i. Lysande fordonshantering Ida! Men innan vi intog den kalla bilen tog vi några åk i backen. Inte visste jagg att snowbooard va så roligt! Jag och Miche ska nog förbi i veckan och ta några åk!


Kvällspoesi
En flinga gjord av snö,
Landar mjukt i din rabatt.
Den smälta ner till tö.
I denna mörka natt.
En stjärna över natten lysa.
Stråla över jorden vår.
Låt oss in i mitt hus nu mysa.
Och massera mina lår.
De har slitit i så många dar,
Att jag undrar om de sitter kvar.
Nej låt oss inte drömma bort i sagans land.
För nu måste jag gå och borsta varenda tand.
ADJÖ!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0