äppelpaj.

Om cirkus 10 minuter kommer min första kund. 11.30 kommer kund numero 2, och 12 kommer kund numero 3. Efter det måste jag käka lunch och sen kommer nog Christoffer förbi. Ikväll ska jag och Malin käka dipp och grönsaker och se på nån bra film, det blir nice.

Imorgon har jag körlektion 11.10 och ska sedan bleka slingor på Christine, sen är det träning på kvällen. Det ser jag fram emot. Vill köra 1½-skruv igen, är taggad som fan. Yiha!

Nej, nu ska jag fixa i ordning så allt kan flyta på.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Chrisoffer

Mhm... På fredag är det iaf en dag för oss 2:D haha, mjaaaa

2009-02-18 @ 11:50:32
Postat av: Anonym

du måste klara uppkörningen nu, hahahha för miiiiiiiin skuuull!!!



:D

2009-02-19 @ 08:52:39
URL: http://taubermanelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0