'cause i'm crazy.

Blev till att utbilda unga gymnaster idag igen men denna dag var gymnasternas ledare inte vidare glada eller tålmodiga. Den ena slänger, men sin otroliga styrka, runt barnen i livsfarliga volter utan att ens fundera över var, när eller hur de landar, nåt måste de ju klara själva säg. Den andra, med halssjuka står bredvid och försöker lugna ner den enas hetsiga övningar men har varken ork eller lust att spela hjälte denna kväll.

Har packat ihop det mesta inför lördagens lilla gesäll, men det jag nu mest är orolig över är min äckliga sjuka jag dragit på mig. Att stå en hel dag med förkylning och halsont är not very nice, so to speak. Jag inser också hur fucking jävla k*kont jag kommer ha i ryggen på lördagkväll, med tanke på att jag får ont bara efter träning på 2 modeller, på lördag är det 7 modeller, Alla säger eeyoo, eyooo... fuck!

Nu ska jag försökta återuppringa Christoffer men om det är upptaget igen så får duschen företräde, det är verkligen behövligt. Bad-hair-day, so to speak.

rock away,
Ida

men den är ju bara så fin<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte so to speak, det är so to say

2009-02-26 @ 23:03:14

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0