ett frisörigt inlägg.

Jag klippte mig i fingret! Mitt finger har ett provisoriskt bandage bestående av papper och tejp. Sött! Detta inträffade såklarft under första klippningen så de två andra klippningarna var svårare att göra, men det gick. Toppade Malin och Matilda och Zandra fick sig en "lång "obefintlig" page", som jag väljer att kalla den^^

Imorgon ska Christine få sig lite ljusare slingor. Det ska väl kunna ordnas!

På fredag har jag också lite fix och trix för mig. Daniella ska få ljusa slingor och sen ska jag klippa mina fria modeller till gesällen. Benita ska få en rejält kort nacke med långa längder där fram som kontraster, och Sebastian ska få kort nacke och korta sidor och lång lugg. Känns lite lagom fritt och kreativt. Kommer bli snyggt när de färgas in också. Benita har jag tängt mörk mustig kakaobrun och lite kola/nougatiga toppar i fronten. Sebastian ska bli mörkbrun med en effekt i luggen, röd eller riktigt askig.

På söndag är det by the way gesällträning i skolan och då ska jag träna uppbyggnadsfön på Malin, permanent på mamma, färga mamma och också träna lite vågfön på övningshuvud. Ska också klippa Christian på eftermiddagskvällen.

/ Plattan

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0