gammal sång.

Jag ska ta och packa ihop alla de verktyg jag kommer ha användning för under morgondagens gesällträning och sedan bestämma kläder också. Allt som gör att jag får sova längre, that's my thought. Sedan ska jag också platta eller eventuellt locka håret så har man bara sminket kvar imorgon. Yiha!

Ligger och lyssnar på Veronica Maggio och skulle faktiskt hemskt gärna vilja gå på hennes konsert på Cirkus den 28 mars. Såg att det bara kostade ca 250 kronor. Men så ska man ju ta sig dit och hem och allt sånt, och jag kanske inte är ett så troget fan så jag lyriskt följer hennes steg, men nog klingar hennes musik juvligt i mina öron alltid.

Innan jag släcker ner har jag faktiskt 3 sura remmar att förtära. Dessa ska skapa blåsor på min tunga, de ska skapa smärta! ÅÅH! De är så underbara, låt de skapa djupa sår och sedan strö salt i dem, åh! Favoriter till varje pris!



lördagkväll, sitter ensam på en öde perrong
nynnar samma sång
minus sju
röker fyra cigaretter i rad, inget gör mig glad
stackars mig, för ingen bryr sig om lilla jag
orkar inte längre vänta på
att imorn blir en bättre dag
oooh

som i en gammal sång
som spelar på min grammofon
vill höra samma sång
där allt blir bra imorn

puss / plattan




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart hår!

2009-02-22 @ 10:08:24
URL: http://taubermanelin.blogg.se/
Postat av: e

fan jag vill gå på maggio, har också börjat lyssna på henne på sistone, lööööv!!!!!! fan dock att det är den 28 mars, högskoleprov, fast man kan ju alltid åka senare!

2009-02-22 @ 19:31:41
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0