happy girl.

Jag har alltså idag blivit en i av dom, en av dom med körkort. Vill bara tacka för alla grattiskommentarer, sms och facebooksgratulationer, tack tack tack! Uppkörningen gick väldigt bra, ja, förmodligen eftersom jag nu har körtkort. Dagen har ju såklart därför bestått i att åka runt runt runt. Blev till att överraska Elin och vi tog oss till Hot Basilika för att fira med god mat. Sedan blev det till att köpa godis och hälsa på mormor och diverse andra människor.

Blev idag också fixad i håret till en fotografering med Malin och hennes salong. De håller på med hemsidan och så gjorde hon en uppsättning på mig och så fotades den i Per-Arnes studio, så vi får se hur bilderna blir, jag såg så lycklig ut så^^

Nu ska jag duscha och sen ringa Christoffer. Jag måte plugga också, för ett prov har man på en onsdagsmorgon, icke bra!

"2009 är mitt år"

I'm a happy happy girl, with a happy happy smile!


Kommentarer
Postat av: sofie

hemskt mycket grattis!

2009-02-24 @ 21:48:40
URL: http://sofiep.blogg.se/
Postat av: madde

grattis ida, vad kul! :)

2009-02-25 @ 01:37:52
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0