lång eller kort eller smal eller bred.

Är alltså hemma från skolan nu och planerar att tvätta bort sminket och hoppa i myskläder. Måste sätta igång att plugga inför provet imorgon. Det skulle ju låta mysigt om jag skulle plugga med en kopp thé men eftersom jag inte förstår hur man kan dricka varmt vatten med smak får det helt enkelt bli simpelt isvatten utan vidare smak.

Planerar att sola också, vilket dock kommer resultera i en skär ton, men någon gång måste man ju börja. Ska ringa mamma och se om the car is free när hon kommer hem. Om jag pluggar en timme nu, så blir det perfekt att åka och sola sen, och plugga igen sen. Jag låter väldigt övertygande om min pluggplanering men ack, jag känner mig själv allt för väl. Detta kommer sluta i tv-tittande! HUA!

Förresten ska jag lägga in bilder på min lilla salong i miniatyr vi gör på bilden, den är så söt! Dock tycker nog Bettan att jag har så bråttom, men som jag förklarade för Hanna, jag tycker det är så kul och blir så ivrig, så allt ska ske på en gång, inte efter 3 minuter. Detta resulterar dock i att jag limmar fast och ihop saker innan ens färgen har torkat. HAHA!

beautiful and dirty rich!
/ plantin

Kommentarer
Postat av: isadora

din header är fin och du passar jätte bra i rött! :)

2009-02-25 @ 14:47:31
URL: http://isadorafreberg.blogg.se/
Postat av: isadora

Vilken fin header och du passar jätte bra i rött. (:

2009-02-25 @ 14:50:35
URL: http://isadorafreberg.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0