place that we call home.

Vem är anonym som kommenterade att det heter "so to say" och inte so to speak"? :)  Nåväl, jag vill bara förtydliga att jag medvetet säger so to speak för at jag gjorde det när jag var liten, så då vet du, so to speak.

Ledig idag och det är behövligt med tanke på att det är så synd om mig. Sjuk sjuk sjuk. Vill inte vara sjuk. Det slog mig att va fan gör man om man är jättesjuk på stora gesällen. Typ magsjuka, eller... typ om man bryter armen en vecka innan? Tror jag får isolera mig 1-2 månader innan, för att vara på säkra sidan.

Nu ska jag och mamma åka och handla!

Klockan 13 ska jag hämta Malin vid tåget.
Klockan 15 ska jag hämta syster Josefin som kommer på besök.

Klapp på axeln / ida

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0