studenta mig hit studenta mig dit.

Är det bara jag som känner att det inte är någon panik med studentklänning? Alla verkar helt stressade över den lilla punkten? Jag som alltid brukar vara ute för tidigt med allting känner ett lugn. Vafan? Det är väl ändå februari? Vi tar ju inte studenten förrän i juni om jag inte missminner mig. Det känns ju som att jag själv skulle tröttna på en klänning jag skulle köpa idag, och ångra mig när det väl blir juni. Måste vänta och se efter ett bredare utbud, eller sy upp en så den blir precis som man vill. Men jag menar, jag har a lot to do innan studentklänning kommer upp på tapeten. Soffan ska städas, hunden ska rastas, glasen ska diskas, sängen ska bäddas, familjen ska ha mat? Okej.. inte riktigt, men jag har faktiskt saker som ska göras...

Vem vet, jag kanske sitter här helt ovetande om att alla klänningar i hela universum kommer ta slut innan jag ens vet ordet av det, då får jag hoppa på flaket alldeles näck. Har vi tur är båda jag och alla andra så pass fulla så ingen märker min bara kropp?!

Okej.. jag är på tok för trött för att blogga.. sånt märks när man lisom börjar fnissa åt sina egna inlägg och tycker man är dörolig.. eller vadå, nej vänta, det gör jag ju annars också? :O

Godnatt.

fina färger...

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahahahahahahahah det bästa var ju kritbilden.. "fina färger"..:P

2009-02-10 @ 08:28:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: amanda

Hela klassen kanske skulle köra naken-tema på studenten? ;D

2009-02-10 @ 09:58:14
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Tommy mull<3

vänta här nu? Ska man dricka på studenten? Och är det inte obligatorisk nakenhet?

2009-02-10 @ 10:22:36
Postat av: josefin

sv: troligen kommer jag hem helgen då mamma fyller, då kanske vi skulle chansa? kanske inte behöver klippa för mycket, men jag kanske skulle färga riktigt mörkt?

2009-02-10 @ 21:52:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Mallaballa

HAHAHAHA! xD You're crazy!

2009-02-13 @ 16:27:55
URL: http://mpw.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0