tou wie du la soius unfaille mevij.

Idag är det fredag den 13:e.
Då ska man hålla ögonen öppna.
Annars ser man inget.

Kvällen är ännu obestämd, men det jag vet är att det blir frukost/fika på sultans med kära syster Malin imorgon. Det ska bli riktigt mysigt för jag har saknat henne massor, även fast vi bor vägg i vägg. Vi är liksom busy women!

Vid 14-tiden kommer Rebecca hit och ska få utväxten fixad. Bra för mig då jag är in big need of cash. Båda blir nöjda och glada. Se på fan! Ska också försöka ta tag i mig själv och träna permanentrullning på mamma. Bröjar dra ihop sig för lilla gesällen och då är det ju bra att problemen man har inte ligger på tidsbrist. Öka takten sista kvarten.

Nu ska jag i alla fall platta håret för det har jag inte gjort på länge, kan va kul.Andra kläder och lite smink kanske inte skulle döda mig, men vi får se. Vill inte utsätta mig själv för några risker..

baaj / ida

p.s rubriken betyder ingenting, det lät bara lite lagom avancerat och de som är lika språkokunniga som jag blir mäkta inponerade och nyfikna över vad denna text kan betyda, men som sagt, det finns ingenting som heter så, ser bara fint ut. d.s



Kommentarer
Postat av: josefin

hahaha vad sööööta ni är :D

2009-02-13 @ 12:32:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0