tv är min vän och framtid.

Vaknade ju såklart pensionärstidigt idag. Klockan 9. Nog var det för tidigt i alla fall. Samma tv-shop som det var hela jävla sportlovet är fortfarande på. Nästan så jag köper en Tobi bara för att få slut på skiten, och den där jävla ugnen som är helt underbar, bara för att slippa höra skiten. Kanske jag beställer hem lite Sheer Cover eller Proactiv, jag kanske blir en av de 800 000 nöjda kunderna i Europa, sen tar jag över hela tv-shop och blir en världskänd överdriven försäljare som alla hatar... låter bra.

Nej, frukost är väl ett måste.
/ Plantin

Kommentarer
Postat av: josefin

ahahahahah klockrent:P "Tobi" hahahahaahahaha :P

2009-02-24 @ 10:56:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0