update.

Bloggar från plats här va!
Har än så länge haft 3 modeller.
1:a - helt okej, bttre än jag brukar göra
2:a -  har aldrig rullat så dålig permanent, jag dör.
3:a - helt okej, en bra idé men småfel.

Så!
Jag har hunnit blivit utmanad också!

Jag blev utmanad utav Emelie Talvis!
4 TV-program jag brukar se:  House, Top Model, Medium, Shear Genius.
4 saker jag gjorde igår: Städade, köre bil, handlade, sov.
4 saker jag längtar till: Christoffer, påsklov, studenten, sommarn.
4 saker som står på min önskelista: Pengar, kläder, walk in-closet, massor.
4 saker jag avskyr: Smärta, att frysa, att va sjuk, blodpudding.
4 saker jag tycker om att göra: Äta, gymnastik, frissera, mysa.
4 saker jag åt igår: Apelsin, kebab med bröd, thai, glass.
4 bloggar jag utmanar:  Ni som vill!

Nej nu är det dags för  mig att fortsätta lilla gesällen!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0