day of hearts.

En mysig förmiddag tillsammans med the girl next door.
Frukost/fika och en sväng på stan.

Ska försöka plocka ihop lite här, ta en dusch, fika om mig lite... och invänta transport mot B-viken. Jag ska äntligen få träffa kära pojkvännen igen, det var ju bara cirkus 36 timmar sen, livet är hårt^^ Måste plugga trafikteori också, jag måste. Bah!

Det är alla hjärtans dag idag, för er som missat det. Detta är den första alla hjärtans-dagen då jag har pojkvän. Senaste gången var dock i 3:an men då gjorde jag slut med Alexander Rüdén på alla hjärtans dag... Låter hårt men jag hade liksom bestämt mig, inte visste jag att det var den dagen, liksom? Och inte visste jag att jag skulle få godishjärtan av honom heller? Christoffer, bäst att du passar dig idag^^

Puss / Ida


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0