glitter and gold.

Idag bär det iväg till Hannah som är min långhårsmodell till gesällen. Här ska tränas. Ska prova min bestämda frirsyr och göra om den ett antal gånger. Sen tänkte jag promenera hem och eventuellt plugga lite, trafikteori maybe. Tror också att det blir lite övningskörning i eftermiddag. Parkering tror jag bestämt, alltid bra.

Var förbi och tittade på familjen Jonssons nya hus igår. Ack! Fantastiskt. Där kommer jag stortrivas. Ska bara försöka lura ut Anders och Åsa ur deras sovrum, övertala dem att bygga ut så jag kan ta deras sovrum och skapa min alldeles egna walk in-closet. Montera upp speglar på hela ena väggen, ställa in tonvis med skohyllor, hänga upp alla kläder i färgordning... aah... det måste gå!^^

Jag såg att det fanns dipp & grönsaker kvar sen "Lena"-traditionen i lördags. Tror jag ska smaska lite på det ikväll, jag menar det är ju måndag?..  

Pussaah!


Kommentarer
Postat av: Tommy Mull

Du behöver inte sätta upp några skohyllor, det finns redan, haha; )

2009-02-09 @ 15:39:34
Postat av: iduspidus!

ack! kan inte bli bättre då helt enkelt.. åsa och anders måste ut... ^^

2009-02-09 @ 15:59:07

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0