are you ready for me.

Tränade på långhårsuppsättningen på Hannah idag. Det gick väldigt bra. Vet vad jag gör för fel vilket betyder att det bara är upp till mig att göra rätt..? Färgeffekten kommer nog bli skitbra. Goodie! Jag vandrade hem i det fina vädret. Solen lyste och snön knakade under fötterna, vilket jag dock inte hörde med tanke på musik i öronen, men ändå.

Jag har övningskört idag också. Övningsparkerat, övningsbackat och övningsvänt. Alltid bra... att öva alltså.

Jag funderar över om det är dumt att äta popcorn idag. Med tanke på att jag åt det igår, och i fredags. Men alltså... jag säger som Elin: "Det låter bra i mina öron".

turn up the volume, turn me up, turn me up, let me surround you like a stereo
turn up the volume, turn me up, turn me up, something about you, just can't let it go.
puss.


Kommentarer
Postat av: e

det är helt ok!

2009-02-09 @ 20:10:19
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0