you're my superstar.

När Christoffer kom hit var jag och Malin i full gång med att borra och få ur massa skruvar och få ner hyllor i hennes rum. Christoffer tyckte vi va dumma i huvet så han fick ju gripa in va. Hans bondeuppväxt har gjort honom till en händig karl, tro't eller ej. Jag var i alla fall duktigt och skruvade bort massa skruvar på mitt lilla vis, plus att jag bytte gardiner. Jag känner mig som en riktigt händig kvinna. Jag längtar och hoppas på att projekt "walk-in-closet" snart tas upp så jag kan fortsätta på min händiga karriär.

Ikväll ska jag och Malin göra massa grönsaker och dipp och mysa framför en bra film. Låter som en perfekt onsdagskväll. Raaorw!


Pussaah / Ida


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoj Hojj!



Nu får de snart vara dags att ta mé dig "Lillgossen"..... & komma upp till V-Tuna.

Kanske i mars någon gång???

Saknar!!

LÖV

2009-02-19 @ 09:55:12

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0