det är givet.

Det blev fika och jag käkade en ordinary bulle (haha) och kaffe! Ja hör och häpna sörrni! Christoffer blev helt chockad och jag kände mig lite lagom oförutsägbar^^ Skämtosido, det var väldigt trevligt i vilket fall som helst!

Jag kilade också förbi och hämtade mina glajjer. Fick ju ett sms från Specsavers ("Hej glasögonorm, dina glajjer finns att hämta hos oss") så nu ser jag allt mycket klarare. Se på fan! Körlektionen kommer kanske gå skitbra på måndag... man kan ju hoppas.

Snart ska jag ringa Christoffer och peppa honom inför matte C-provet imorgon. Jag har bestämt att han ska få VG... får se hur det går med den saken, med tanke på IG i matte B (sa jag för mycket nu?^^) ska vi nog inte sätta ribban allt för högt, med risk för att glida under den. haha!

Tänkte avsluta inlägget med en "Lotta":
hahahahahahahahahahahahahahha!

puss / i


Kommentarer
Postat av: Lotta

...tänk att man fått nått uppkallat efter sig:)

2009-01-22 @ 21:57:45

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0