en annan torsdagskväll.

Barnens träning gick faktiskt skapligt bra och min egen gick väl också helt okej. Trampett till hård landning gick väl helt okej och friståendet gick nog bra. Jag hoppas då verkligen inte att jag kommer med i tidningen angående Lottas jävla 40-åriga liv. Jag har aldrig riktigt ansett mig speciellt vacker mitt i en helskruv. Som sagt, jag menar alla tror ju säkert att jag alltid ser ut som jag gör i en helskruv, till vardags liksom?!^^

Innan träningen köpte mig en sån här apelsindryck, typ "smakis". Alltså, jag såg inte att den var ekologisk? Och(?) kanske ni tänkte nu men hallå? Den smakade ju helt naturligt? Som om jag pressat den själv hemma? Om jag velat att den skulle smakat så, skulle jag väl pressat den hemma? Här vill jag ha det onaturligt och i en nyans av ljus fräsch gul, inte en grumlig gulgrön färg? Fy fan!

Nu ska jag ringa Christoffer och vara osocial med tanke på att det faktiskt är handboll på tv, en av de sporter som faktiskt är roliga att kolla på?!

Puss / plattan

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0