fredagsbravader.

Hemkommen från en underbar fredagskväll. Blev utsökt middag på Rhodos som bjöd på skratt, prat och mys. Jag provade också på att dricka kaffe och jag citerar: "Då var det bara skidorna kvar", han vet inte vad han ger sig in på säger jag. Riktigt trevlig kväll dock! Sedan kom taxin aKa Elin och det blev till att åka till Östra Vingåker för att släppa av Höna och sen tillbaka till Katrineholm för att lämna Christoffer vid bussen. Mysigt. Ser fram emot herrns hemkomst  (då jag hoppas att han kommer hem i en bit och inte i flera) om en vecka, men som sagt, telefonen fungerar även i Lofsdalen;)

Sedan drog jag och min käresta till Duveholmshallen där det bjöds på lite fotboll. Vingåker vann men de fick ju ta mig fan 4 straffar för att idioterna spelar i en sämre division, vafan har ni hörtalas om rättvist spel? Spelar man mot ett lag, så spelar man mot ett lag? Det är ju som att alla UT-lag som kliver upp på RM ska ha högre utgångspoäng, pyttsan! HUA!

Sedan fick Elin agera taxi och skjutsa hem Ola innan hon och jag drog till Mc där det blev kaffe, cola och chokladmuffins. Jag smakade frivilligt ur Elins kaffe 2 gånger, (läs duktigt ida). Sedan blev det till att hämta upp Höna igen innan kvällens bravader var över.

Fredagskvällen är nu fulländad!
Puss på det!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0