hold on be strong.

Sitter i Björkvik. Ni tänker, varför?
Björkvik är inte så lugnt som man kan tro.
En liga åkte runt och knackade på folks fönster igår.
Sen brann ett hus ner till grunden.
Bara för att jag är här^^
Jag har det i alla fall väldigt bra hos Christoffer.
Hans säng är jätteskön och likaså mamma Åsa.
Alltså seriöst, skönare människa får man leta efter.

Har haft tokmysigt här och har garvat konstant.
Allt från Richard Palm till pruttande dam i tv.
Humor på hög nivå!

Christoffer var så trött imorse att han slog in fel pin kod 3 gånger påmobilen, hahaha jag dör!
Han är min Tommy Mull! HAHA!

Jag är lite orolig för överraskningen Christoffer och Andreas har hittat på till ikväll, man vet aldrig vad de kan hitta på.
Som jag försökte förklara, Stoffe+Piaz= Dum idé!?

PussPuss

Kommentarer
Postat av: malin palm ;)

är ni typ ihop haha xD

2009-01-17 @ 14:17:24

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0