kors i taket.

Denna söndagskväll ska jag spendera framför en film sörrni, kors i taket tänker ni, inte.
Jag ska till denna film förtära popcorn, isvatten och eventuellt något från min godislåda.
Kors i taket tänker ni inte nu heller.
Ack, jag gör så förväntade saker.
Inget "kors i taket-fenomen".
Förstår inte alls vad jag skriver själv, jag leker smart.
Måste ju börja jobba lite på min image nu när man skaffat glasögon.
Ska förbi Specsavers imorgon och hitta ett andra par svarta bågar och beställa båda paren.

Imorgon ska jag också på "ansiktsbehandling lyx" klockan 10.
Detta ska be oerhört skönt men jag hoppas inte jag behöver gå runt som en tomat sen.
I ansiktet alltså.
Nog för att tomat är gott, men kanske inte dess färg i ansiktet.
Inte körsbär heller. Det är äckligt.
Hoppas heller verkligen inte på en grisrosa ton.
Varför kan man inte bara få se normal ut efter sånt där?
Där sjönk min intellektuella status igen.
Hur stavas ens intellektuell?
Alltså nu är statusen i botten känner jag...?
Jag måste träna på't.

Jag är smartare än vad jag ser ut, men om jag bevisar det börjar folk förvänta sig saker?!
Men hallå? Nu försöker ni vilseleda mig, hiva hit min popcornskål och isvatten.
I'm done!


Puss & Godnatt!

hej på er där nere!


Kommentarer
Postat av: clara

2009-01-18 @ 21:24:17
URL: http://x
Postat av: Anonym

haha, din blogg är underbar!:)

2009-01-18 @ 21:27:18
Postat av: Tommy Mull

kul blogg....

2009-01-18 @ 22:02:19
Postat av: Tommy Mull

Du är så smart babe<3

2009-01-18 @ 22:04:08

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0