morgonhumor.

07.19 ringer Christoffer mig.
Ida:
Mmmm
Christoffer: Hej, jag sitter i skolan redan nu, är inte du vaken?
Ida: hrm.. nee...
Christoffer: Nehee? Men jag trodde du hade skola idag? Jahaa, ja just det, du är ju ledig.
Ida: mmm
Christoffer: Men skulle inte du klippa din farmor. Nehee jaha ja just de klockan 11 va det...
Ida: mmmm
Christoffer: Men dåå ska jag ju inte störa?

Det värsta är att karln visste om min lediga dag och allt där till. Han skulle bara vara skapligt rolig, jag menar... man har ju sån humor 7 på morgonen. Bra!?

Fast lite kul va de, haha!


Kommentarer
Postat av: josefin

HAHA det är bra stoffe.. jag diggar den karln :P

2009-01-30 @ 15:56:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Alltså, jag är så ledsen! Hade helt glömt bort att du var ledig.. Hoppas du inte är allt för arg..;)

2009-01-30 @ 17:43:34
Postat av: Elin

hej!

Du är nog den ända och bästa person i detta lag att fråga denna fråga. Jag håller på mycket med hår och har varit iblond väldigt länge.. sen blev jag brunhårig och sen rödhårig. Nu är jag rödhårig, alltså riktigt rödhårig. Och nu till sommaren vill jag ha isblondt igen... hur lyckas jag?

Köra inpackningar för att få ur färgen och sen bara slinga massor och bleka?

Blekning fäster väldigt bra på mitt hår då jag är väldigt blond frånbörjan.



Maila mig, måste ha svar!!!

Elin[email protected]

2009-01-31 @ 12:14:11
URL: http://taubermanelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0