pluggonsdag.

Sista dagen på jullovet är kommen och den ska jag spendera framför datorn genom att skriva en bokrecension (muntlig & skriftlig) som jag bestämde att jag skulle skriva innan jullovet. Bra drag där. Nu är sista dagen kommit och jag hade till och med gömt undan böckerna i en låda för att slippa se skiten. Vad gör man? Jo nu börjar man.

För att förenkla detta trista arbete kommer en chokladbit troget finnas vid min sida, that's the ony way;)

Bloggar mer när jag fastnat i pluggandet, dvs. om ungefär 10 minuter...
/ Ida

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha jag hade också tänkt göra det innan lovet, men jag skrev precis färdigt religionen och ska börja på bokrecensionen om en stund. Det är inte alltid man följer planerna liksom ;D haft ett bra lov annars då? :)

2009-01-07 @ 13:08:48
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0