plugguppdatering.

Kors i taket men jag är klar med den skriftliga recensionen och har endast förtärt 6 rutor choklad? Som den där reklamen när de snackar om 3 rutor och sånt shit, seriöst? Det är inte ofta man käkar mindre än 4 rutor, minst liksom? Nu ska jag fortsätta min 15-dagars lip maximizer-kur. Om det inte funkar ska jag personligen skicka klagomål till Dior och kräva produkter för minst 20 000:-

Nåväl, nu ska jag försöka knåpa ihop en muntlig recension också. Får korta ner den skriftliga och blanda om lite stycken så har vi den, done liksom. Sen, när jag ändå ligger här, ska jag skriva på nästa grej som jag än så länger väljer att kalla the X-thing med risk för att det blir svårare för mig. Sen får jag skicka iväg alla mina arbeten till min kära syster som just nu inser vad hon gett sig in på (läser till svensklärare på linköpings universitet). Jag ser det som att hon får träna på mig!?^^

Bloggar mer senare, med risk för att ni kommer sakna mig för mycket annars.
/ Ida

plugghest, not.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha jag vet! snart är vi stora och tar studenten! :O hjälp x)



härligt! jodå, det har varit helt okej. rätt lugnt faktiskt :)

2009-01-07 @ 13:52:49
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: josefin

nu måste du uppdatera och skriva att du älskar din syster som är såååååå snäll som ställer upp trots att hon själv har världsmycket saker att göra!! :)

2009-01-07 @ 15:54:51
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0