söndagsarbete.

Idag är det söndag och det är dags för mig att arbeta lite.
Först är det dags för Jessica att klippas och så ska jag testa kort fest-frisyren till gesällen på henne. Sen är det Jonna som behöver klippas, och sen Elin J som har skaffat löshår som måste klippas in. Sedan är det dags för mormor och morfar. De båda behöver klippas och mormor också färgas. Och Gud som sa att på söndagen ska man vila, ack.

Jag jobbade lite igår kväll också. Mamma fick lite slingor och en klippning.
Min belöning blev att hon betalade min telefonräkning...
Det kändes bra, för det var tydligen en del ^^

Jag längtar grymt mycket till i morgon då det är kryssning som gäller.
Tillsammans med Elin. Vi ska ro skutan till sjöss!
Det ska bli galet kul!


puss / ida


 


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0