summering 08.

Januari:
Januari var mina vänners månad. Jag spenderade mycket tid med Elin, Hanna och Philip och de förgyllde mina dagar.

Ferbruari:
Februari började med tävling i Eskilstuna, slutade med silver!
Jag spottade tuggummin på tåg.
Barnen hade tävling och tog guld, kom till riksfinal!
Träffade F.
Grät över fiskar i skolan.
Middag på Statt med Luciatjejerna.
Startade lagets blogg.
Träning i Vilsta med laget.

Mars:
Spelade upp pjäsen Kentaur i draman och blev en hänsynslös människa.
Åkte till Thailand och hade det un-der-bar-t.

April:
Barnens riksfinal i Hultsfred.
Första Karlstadsresan med käresta.
Årlig uppvisning med gymnastiken.
Poängjakten i Örebro, guld i fristående!
Valborg i Vingåker!

Maj:
RM i Umeå, 2 platser från final!
Köpte nya saxar.
Thaikväll med Elin.
Naturkunskapsdag i Norrköpings skogar, hua!
Gjorde baluppsättningar till Gymnasiebalen i Katrineholm.
Klassfest @ Philip.

Juni:
Systers student i Stockholm
Stek i Läppe med Elin & Höna
Gjorde baluppsättningar till Tallåsbalen.
Philip intar Katrineholm.
Midsommarfirande hos Jessica, festande fram till klockan 7.
Sex and the city-premiären med Elin.
Gymmar konstant.
Träning i Vilsta, lär mig massor.

Juli:
Käresta blir 18.
Träning i Vilsta, utvecklas som en tok.
Gymmar konstant.
Köpte ny cykel.
Stockholmsresa med familjen.
Vinkväll @ Elin.
Stek med Malin.
Spontant besök hos farmor, träffas pappa med familj.
Åker spontant vidare med dem på deras resa genom mellansvergie.
Besökte min Hora... Philip!

Augusti:
Tallinresa med Malin, Mamma & Stefan.
Katrineholmsveckan med alla dess tillbehör.
Fixade hår till en plåtning för första gången.
Man började i HVFr3.
Ryggen pajade.
Började träna till gesällen.
Käresta tog körkort!
Gick körkortskursen.
Började övningsköra.

September:
Gymnastiken drar igång, jag är dock skadad.
Tränade till gesällen.
Barcelonaresan!

Oktober:
Hajk med Elin.
Kunde börja träna lätt efter uppehållet.
Gesällträningen fortsatte.
Tävling i Göteborg, hade ont som fan, silver!
Abba-föreställningar i Norrköping.
Var frisör på Bröllopsmässan i Norrköping.

November:
Tävling i Katrineholm, brons!
Abba-föreställningar i Norrköping.
Gesälltränar fortfarande.
RM i Örebro, FINAL!

December:
JAG BLIR 18!
Utgång i Norrköping.
Julavslutning med gymnastiken.
Sjöng på julvslutningen.
18-års middag, som vi har väntat.
Bästa julaftonen någonsin.
Juldagsfirande på Safiren.
Stockholmsresa med Malin.
Nyårsfirande, bästa någonsin.

Kan sammanfatta det hela med att december har varit totalt underbart för min del. hela året har annars gått upp och ner men har faktiskt varit ett väldigt bra år, 2008. Nu är jag redo för 2009, bring it on.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0