tema rött.


Kör lite tema rött idag.
Kanske för jag är lite blödig.
Mycket har hänt idag.
Både up's and down's.

* Lunchade med Hanna på HB
* Fick panikattack angående gesällen
* Schemala mitt frisörliv fram till gesällen
* Var blödig och grät en skvätt
* Fick gulligt sms just i rättan tid
* Pluggade trafikteori
* Åt tacos

Det är dagen.
Det som gjorde denna dag så blödig var väl gesällen.
Allmän panik och press från höger och vänster.
Som jag sa till Malin...
Bättre att jag har mitt breakdown nu än i april/maj.
puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jaa, jag tänkte att jag skulle utveckla hela min lista sen och uppdatera hur det går senare under året med tex marsvins-talket. :P såklart så ska jag ju skriva om andra saker också, min lista kan ju göras huuuur lång som helst på 2009-göra :P ;)

2009-01-08 @ 22:21:23
URL: http://mpw.blogg.se/
Postat av: josefin

älskar dej min söta lilla syster <3

2009-01-09 @ 10:41:16
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: piaz

blödig? slå upp det i ordlistan och du finner samma resultat som mig. Absolut ingenting!

2009-01-09 @ 22:45:54

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0