thaitisdagsteori.

Malin kom hem tidigare än beräknat och hon köpte med sig thaimat hem. Alltså den damen är ju för underbar. Dock får jag paya för maten själv men jag menar, att hon bar hem det med sina egna händer i detta ruskväder är ju bara för bra. Jag har också varit duktig och plockat ur diskmaskinen så nu hoppas jag att mamma kan skjutsa ner mig till körlektionen sen, ge och ta liksom.

Nu tänkte jag läsa lite i körkortsboken eftersom distansproven verkar gå käpp rätt åt helvete! Nu ska vi väl inte vara så negativa... eller ja, det är ju sant, dock.

Pussoiaaaar! [fransk uttal]


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja jag kände också det där med huvudvärken alltså ;> men det är ju så lätt att skolka när det bara är att skicka iväg ett litet "jag mår så dåligt"-sms till monkan! haha ;D

2009-01-20 @ 16:34:18
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är så bäst, I know!

2009-01-20 @ 16:44:31
URL: http://mpw.blogg.se/
Postat av: Hanna

är det ingen som har varit i skolan idag eller? haha

2009-01-20 @ 18:03:27
Postat av: Tommy Mull

<3<3

2009-01-20 @ 21:56:44
Postat av: Anonym

spunk... hur uttalas det på franska?

2009-01-20 @ 22:36:46

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0