this kiss.

Hemkommen från kryssandet.
Bilder finns på bilddagboken.

Kanske ska meddela att jag införskaffade mig ett "lip maxemizer"-läppglans från Dior. Det känns ungefär som tigerbalsam på läpparna, hett hett. Om det inte funkar ska jag kräva pengarna tillbaka!

Har spenderat kvällen med pizza och tv.
Ska nu hämta mer isvatten och fortsätta min riktigt mysiga kväll.
Kunde ju som sagt varit ännu trevligare om herrn kunde sluta åka snowboard^^
Nåväl:)

Puss!

Förresten, jag ska boka synundersökning. Jag ser mycket bättre i Elins glaasögon och när jag gjorde syntestet på körskolan sa jag fel på massa bokstäver, smart drag.


Kommentarer
Postat av: emmma

snowboard är töntigt! finns bannemig vettigare saker här i k-town!

2009-01-06 @ 22:46:00
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0