trick me.

Första skoldagen.
Fick tillbaka provet från Arbetsmiljö & säkerhet, VG++.
Kan man ens ha de?
Haha, 1 ynka poäng från mvg, och jag som trodde att jag knappt skulle få vg.
Jag ska inte plugga till prov, så är det bara.
Senast jag pluggade som en tok var om judendomen, fick G. HAHA!

Jag och Hanna tog hos till HB (inte hembränt utan Hot Basilika!) för att käka thai.
Lika gott som vanligt och sen tänkte vi ta lite kaffe.
Trist nog att det var äckligt kaffe. Till och med Hanna kunde erkänna.
Dock lärde jag Hanna att man ska hålla i örat när man dricker.
Hanna höll dock i fel öra, men jag menar är man blond så är man!

My brain gets smart but my head gets dumb
För att slippa tänka och ha så höga förväntningar på sig när folk kräver svar^^

Den 19 januari ska jag till ZimZalaBim på ansiktsbehandling "lyx".
Det är en 2-timmars lång behandling där det också ingår ansikts och nackmassage.
Jag längtar!

bloggar mer senare, puss!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0