trettio tidsfördriv.

1.Smeknamn: Plattan
2. Antal ljus på din senaste tårta: Gillar inte tårta!
3.Hårfärg: Isblond
4.Favoritfärg: Svart, marinblå & rosa.
5. Favoritfilm: Just nu, "Taken", annars en jävla massa du!
6. Favoritcitat ur en film: Alla Gunvald-repliker! Oslagbara!
7. Bästa semestern: Thailand 08
8. Favoritdricka: Isvatten!
9. Fras/ord du använder (för) ofta: Och, Öh, typ, liksom, men...
10. Är du internetberoende: Dom säger det...
11. Favoritgrupp/artist: Just nu, Akon.
12. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Körkort, gesäll, jobb.
13. Skulle du döda en kattunge om du fick 20.000 kr: Ja, är jag ond nu?
14. Vilket djur skulle du identifiera dig med: Lejonet, djungelns konung^^
15. Senaste pojkvännen/flickvännen: Nuvarande, Christoffer:)
16. Favoritgodis: Typ allt, inte lakrits dock, sen är jag rätt svag för det mesta!
17. Vilken/vilka sporter gillar du mest: Gymnastik såklart!
18. Om du var ett instrument, vad skulle du vara då: En trombon.. ?
19. Bästa kompis: Elin
20. Vad har du för mobiltelefon: Samsung touchwiz
21. Vem är du kär i just nu: Christoffer
22. Nämn 3 bra saker om dig själv: Glad, sprallig & skön i huvet^^
23. Husdjur: Nej men ska skaffa, en hund som ska heta Kungen!
24. Vad vill du bli när du blir stor: Eh? Frisör?
25. När skällde dina föräldrar på dig senast: Hm.. minns inte, ett bra tecken!
26. Vad åt du för mat senast: Plankstek!
27. Vad ligger till höger om dig: Mobilen
28. Vad ligger till vänster om dig: Glasögonen
29. Vad ska du göra imorgon: Övningsköra, mysa med Elin.
30. Fullständigt namn: Ida Jenny Plantin





Kommentarer
Postat av: Tommy Mull

Du är för roligt du! haha

Du är min<3

2009-01-24 @ 13:06:44
Postat av: sara

asså, jag känner mig stolt när jag ser tillbaka på den tid då jag uppfann plattan, inte trodde vi att det skulle fastna så hårt! <3





och förresten! det där var ditt dåvarande du, inte mitt! :P jag har alltid gillat kärlek! men du lät typ: "men jag har inte tid för kärlek!" men tur att du ändrade dig :)

2009-01-24 @ 15:10:19
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0