we don't care.

Det blev pizza, lite gamla tävlingsfilmer och rockband med laget denna afton. Jag kan säga att jag inte är så speciellt haj på det där med rockband. Körde bas och gitarr och klarade med nöd och näppe av easy! Jag slapp dock trummorna då mamma helst plötsligt kom och hämtade mig, haha! Kvällen vart i alla fall trivsam.

Imorgon bär det av till Linköping för att fira syster som fyller 20.

Imorgon händer också något väldigt trevligt. Herr C kommer hem från Lofsdalen. Alltid något!
Skapligt saknad denna vecka.

Nu ska jag nog poppa popcorn och se på film eller nåt.
Först kanske en dusch skulle sitta som en smäck.
puss

Kommentarer
Postat av: josefin

Hipp hurra för mig!

2009-01-09 @ 22:45:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0