back in the days.

Jag fick en sån lust att göra ett videoinlägg igår kväll. Jag tog mig dock samman, det skulle bli snack. Jag får helt enkelt vänta tills på onsdag när laget drar till Vilsta och leker. Då ska ni får se på videoupdate. Jag saknar att snacka med mig själv i en kamera. Men på onsdag, då jävlar ska jag babbla!

Nu ska jag gå ner och värma upp lite av soppan som blev över sen igår. Sedan ska jag åka och hämta mammma & Stefan vid stationen. Sen får man se vad dagen har att erbjuda. Kommer nog bli alla tiders i alla fall!

PUSS!

Låtar som rullar nu:
Ne-yo ♦
Mad
Elisa ♦ Dancing
Black eyed peas ♦ Boom boom pow
Paramore ♦ Misery Business
Enrique Iglesias ♦ Takin' back my love
Ne-yo ♦ Make it work
Janet Leon ♦ Heartache on the dancefloor
Ismen & Gorilla ♦ Alla gillar brudar


Kommentarer
Postat av: josefin

du glömde Karl Wolf - Africa :)

2009-07-13 @ 16:30:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0