burning money.

Idag har jag brännt 14 000 :-.
Det är typ de jag brukar ha i bakfickan.
Eller eventuellt ett lån man tagit.
Det blev 5 kassar att packa in i bilen.
Diverse färger, verktyg & produkter.
Nu vill jag bara packa upp allt.
Ställa de på fina hyllor.
Uppradat.
Rent och snyggt.
Nytt & fräscht.
Mitt.
Jag.

Nehej! Klockan 16 kommer Daniel och ska klippas. Skulle färga Karro efteråt men eftersom hon jobbar får vi ta det på måndag 8.30. Ja, hur ska jag orka upp... Det är frågan. Nåväl. Nu ska jag fortsätta skriva ihop en prisllista för produkter innan dagens enda kund kommer. Tjing på det!



PUSS !


Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

hej! jag förstår ditt problem, jag hade också det problemet innan jag upptäckte vattenfast mascara! Det är det enda som funkar tycker jag! Maybelline define-a-lash volume waterproof är en helt grym mascara som du får jättefina fransar av! Promise! =)

2009-07-23 @ 19:23:43
URL: http://micromiss.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0