en hederlig lista.

Innan jag åker till England på onsdag ska jag:
1. Bära ut allt vetemjöl till friggeboden vi inte har. (tar sån plats i köket)
2. Byta lakan så alla kvalster känner sig välkomna. (gästvänlighet är #1)
3. Käka 14 mazariner och sen ta 1 samarin. (kan behövas)
4. Köpa 2 hekto skinka. (mest för skojs skull)
5. Krossa en spegel och vänta på 7 års olycka. (måste få veta sanningen)
6. Rensa garderoben och ordna mig ett bo därinne. (kan bli mysigt)
7. Fånga en ängel. (såklart från 7:e himlen)
8. Dansa hulahula-dans med en kastanjett bakom örat. (...?)
9. Fara åt helvete. (i ren research)
10. Sova i 700 år. (kan behövas)

ADJÖ MINA VÄNNER!

det här är coola jag!^^

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahaha klockren lista :)

2009-07-27 @ 10:13:58
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0