heartache on the dancefloor.

Vaknade vid 11 och tyckte de va skapligt sent. Sen läser jag bloggar där de brukar vakna vid 15/16-tiden. Jag fick nästan panik bara jag läste det. Skulle aldrig klara av den dagen då. Hua! Nog för att jag gillar att sova men det där tog priset måste jag erkänna. Usch!

Ska ta och göra mig representabel för en sväng ner på stan. Ska förbi Dahlströms guld eftersom jag fick presentkort i studentpresent. Tänker skämma bort mig själv lite^^ Funderade på 2 berlocker från Tomas Sabo, men sen vet jag inte... använder så mycket andra armband hellre, så det kanske känns lite bortkastat. Får se om jag hittar något annat, är öppen för förslag^^

PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0