if you feel it.

Farmor va lika seg och hungrig som jag så vi åkte och käkade hamburgare. Höhö, det va dögott! Sedan klippte jag henne och vi var lite vågade denna gång. Lite kortare och spretigare än tidigare. Mycket bra blev det. Klippte mig i pekfingret och för typ första gången gjorde det riktigt ont, annars brukar man ine märka de förräns kunden har röda slingor. Men aj, de hurtade en aning.

Jag har också tagit ut mitt löshår idag:) Inte för att de satt dåligt eller så, bara för att jag fick ett infall och kände för det. Så nu är jag korthårig igen^^ Fast det är inte så jättekort, har växt ett par cm faktiskt. Nåväl, skaffar nog löshår till hösten igen, för jag trivdes oerhört bra i långt hår. Men färgen på de här löshåret började svika mitt egna isblonda svall, och liknade mer havreblond, och de går inte riktigt ihop i mina frisörögon. Men jag tackar my sweet Sara som gjorde ett galant jobb med mitt löshår, och jag saknar henn något sjukt men jag måste verkligen ta mig till Jönköping, och när du flyttar till Eskilstuna Sara, då kommer jag dit och dansar på dina kurser! Kärlek till dig!

Nu kollar jag So you think you can dance! Första numret va så fruktansvärt bra. Fick rysningar, uuuh!

Kommentarer
Postat av: sara

men plutt, va gullig du är <3<3 och det där om att du kommer på mina kurser, det ska jag bannemig ha på papper, jag SKULLE DÖ SÅ ROLIGT DET VORE ATT SE DIG DÄR VARJE VECKA <3 like the good-old-hvfr3-times, liksom!

2009-07-09 @ 02:16:55
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0