i'm not gonna act.

Har precis gjort Matildas bloggdesign.
Det är ju bara för gulligt alltså, haha!
Den är ju så avancerad också^^
Jag+bloggdesign = dålig kombo!
Titta så fint jag gjorde till henne!

Imorgon ska jag luncha med Hanna och det ska bli väldigt mysigt! Har inte träffat henne ordentligt på jättelänge. Sen ska jag inte göra så mycket, mest irra runt och pyssla och knåpa lite. Ska försöka ta tag i häcken också, ja nu menar jag verkligen inte min egen utan den utanför, ja alltså inte grannens! Ska klippa alla buskar på tomten, duktig är jag.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: A

fin blogg du har och är jätte söt =)

2009-07-24 @ 15:03:30
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0