kung i baren.

Gårdagen var väldigt lyckad och värdinnan och 19årningen Elin hade verkligen slagit på stort. Verkligen helt perfekt! Det bar lite hastigt och lustigt ner på stan där det blev en "äppelkaka" på Lilla, inget jag rekommenderar. Sen irra jag och Magnus runt bland äckliga Pippi-gubbar & legohjältar. 03.30 kände jag att det var lagom att komma hem. Somna som en stock kan jag säga.

Har legat vi Sjögölet hela dagen och det har satt sina spår. Jag har bränt mig? Ack, det var ju inte sådär kanonväder så man behövde inte bada eller nåt. Satt och läste på bryggan och sov i stolen. Så bröstet, armar och knäna har intagit en härlig röd ton. Det är härligt med sommar ja!

Jag och Malin har lagat mat till mamma & Stefan idag. Det blev fläskfilé, hasselbackspotatis, kall romsås och en stor sallad. Det var ypperligt gott så då äter man ju såklart på tok för mycket, på tok för snabbt, otippat? Fan att man inte kunde tippa på sånt, då skulle man va stenrik!?

Har precis beställt högtalare till laptopen. Får se om de duger, de lät jävligt bra på hemsidan i alla fall, men sen är jag ju lite lättlurad också. Ingen nyhet^^
PUSS!


Kommentarer
Postat av: josefin

okej, vad kostar dom? hur kopplar man in dom?

2009-07-08 @ 10:54:33
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0