ovärt.

Vem ringde dig senast?
Magnus
Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Osäkert...!?^^
Vad står det i ditt nionde sms?
"När jag var liten hade jag en SP-affish på mitt rum^^"
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
En bild på mig såklart, love me^^
Vad har du för skärmskäckare?
Några jävla naturbilder som jag inte kan byta!?
Vilket språk är din mobil på?
Svenska
Vad heter din ringsignal?
Yes - LMFAO
Hur många sms har du i din inkorg?
211
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
"Ja, hittar jag en jättestor nalle puh-nalle i skogen så kommer jag skicka Pippi psykstrump på dig" Magnus
Vem är din 13:e kontakt?
"Bussbiljett" HAHA
Vem är din 20:de kontakt?
David Labba
Ogillar du nr 5 ?
Angelica från ledarcampen, nej nej!
Har du varit i hop med nr 1?
Alexander från ledarcampen, Oh nej! haha
Vad har din mobil för färg?
Svart som natten.. fast lite metall/silver ären ju mä!
Vad har du för mobilmärke ?
Samsung touchwiz

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0