shut up.

Fick ett litet utbrott förut.
Kan helt enkelt bara säga att jag irriterar mig på folk som tror att jag endast är en dum blondin. Jag själv och andra kan skämta om det ibland, och det är lugnt, när jag själv är med på det. Men, det finns faktiskt en gräns. Jag vet saker, jag kan saker, jag är bra på saker. Jag behöver inte bevisa för någon att jag kan och vet saker. Ingen! Bara så ni vet. Fine att jag inte är lika allmänbildade som vuxna som levt ett helt liv, eller folk som gått samhällsinriktningen och läst varenda jävla kurs man kan läsa, men jag sitter fan inte och gör narr av er för att ni inte fattar att man inte kan färga ett redan färgat hår, eller att ni inte fattar att man måste klippa sig för att topparna går av, eller för att ni inte kan göra en ordentlig jävla fläta?!

Ursäkta, jag är lite arg.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: emma

go go go ida ! håller med, :D

2009-07-06 @ 22:16:33
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/
Postat av: sara.

YOU F-ING GO, GIRLFRIEND!



"kan inte ens göra en ordentlig JÄVLA fläta?!" haha, du är så skön, love u.

2009-07-07 @ 01:01:41
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0